Blogger Templates

vIsItOr!

Tuesday, 29 November 2011

wa !!!!! seronok !!!! best !!!

olla ,, korang hary ni aku and adek aku diberi kebebasan untuk pegi 'cc'!! best !siap seponser duit lagi tuh ! haha ,, tak lah banyak sangat,, cume RM10.00 je !~bnyak ke ? skid je ... teros terang aku cakap yang aku ni x boleyh nampak duit , so , aku terime je la ..

sampai je kat 'cc' aku terus la bantai duit tu ! hahaha .. kejam siyh !but,, my mom x marah .. (kot2 je la,, belom tawu lagiy ~  heheh,,)
aku ni bukan la jenis yang pandai pegang duit , bukan ape , duit tu baru je nk betapak kat dalam poket , tengok2 da abis ~ huhuh  ^ _ ^

k la , aku da xde duit nak bayar kat acik 'cc' ni , jadi aku kene siap kan statment aku ni cepat2, takot x sempat !
bye bye !! komen komen la kat 'SHOUT BOX!!' okeyh !! ..

No comments:

Post a Comment