Blogger Templates

vIsItOr!

Tuesday, 29 November 2011

wa !!!!! seronok !!!! best !!!

olla ,, korang hary ni aku and adek aku diberi kebebasan untuk pegi 'cc'!! best !siap seponser duit lagi tuh ! haha ,, tak lah banyak sangat,, cume RM10.00 je !~bnyak ke ? skid je ... teros terang aku cakap yang aku ni x boleyh nampak duit , so , aku terime je la ..

sampai je kat 'cc' aku terus la bantai duit tu ! hahaha .. kejam siyh !but,, my mom x marah .. (kot2 je la,, belom tawu lagiy ~  heheh,,)
aku ni bukan la jenis yang pandai pegang duit , bukan ape , duit tu baru je nk betapak kat dalam poket , tengok2 da abis ~ huhuh  ^ _ ^

k la , aku da xde duit nak bayar kat acik 'cc' ni , jadi aku kene siap kan statment aku ni cepat2, takot x sempat !
bye bye !! komen komen la kat 'SHOUT BOX!!' okeyh !! ..

Wednesday, 26 October 2011

hal0oo .. hye korang , ape khabar ? aku harap korang sehat ,
aku ade satu pertanyaan , cmne kite nak hilangkn rase dengki , cemburu , iri haty ? susah kn kalau nak hilang kn bende tu sume ,
aku sendiri x tawu kenape aku suke  sangat perasaan  dengki , cemburu , iri haty , huhh .. aku senang rase iri pabile , orang ni kacau ape yg hak aku , tu memang aku paling cemburu ar .. da la  ,  cemburu + iry haty = terbentuk la perasaan bengang !
pastu , time aku bengang , orang akan kate , ape yang ko emo kan sangat ni hah ? atau pun ko ni boley x jangan emo sangat ! aku sendiri pun x suke time aku emo , sebab aku akan rase PANAS n RIMAS !
than ,, segale ape yang cikgu ajar mesty melayang keluar balek ...

Aku harap korang boleyh la bagi jawapan kepade aku ni , supaye aku dapat menghilangkn rase dengki , cemburu , iri haty  dalam diri aku ni ,,